Dag 1

12 april 2017 - Wattala, Sri Lanka

Maandag avond rond 22.00u zijn wij aangekomen op de locatie Prithupura na een lange reis. De warmte kwam ons meteen tegemoet. We werden hartelijk ontvangen en begeleid naar onze slaapplaatsen. De volgende dag hebben we lekker kunnen uitslapen. In de middag zijn we gaan zwemmen bij het naastgelegen hotel. We konden hier heerlijk bijkomen van de lange reis en een beetje wennen aan het warme klimaat hier. In de avond hebben we even een kleine rondleiding gehad in de instelling zodat we vandaag de weg een beetje wisten. Vanmorgen zijn we vroeg op gestaan. Om 6u begon onze eerste werkdag. Vandaag was het de bedoeling om mee te kijken hoe de werkzaamheden hier verlopen. Onze eerste indruk was; leuk maar wel zwaar. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verschonen van kindjes, aankleden en eten geven. Er is ook een therapie ruimte waar wij de tijd hebben om met de kinderen te spelen, of een vorm van therapie geven. Door de lokale verzorging wordt hier niks aan gedaan. Vandaag hebben we ook voor het eerst met onze handen moeten eten. Dit was een rare ervaring en nog niet zo gemakkelijk maar dat zal vanzelf wennen.

1. Dimphy:
    12 april 2017
    Zo trots om ons meisje
  2. Oma en opa:
    12 april 2017
    Anne we vinden het geweldig wat jij doet ,we zijn trots op je